Shuuu

Hallå !

Ska väl varaen god bloggare och kladda ner lite fort om dagen.. Bussresan var skit och jag fick åka en gammal envåningsbussutan toa och var pissnödig i nåra timmar. Sen fick jag vänta på Emil typ 40 minuter men som tur var är Umeås busstation bäst och hade en tv så jag satt å kikade Thats 70's show å åt kexchoklad... När Emil kom åkte vi på Öb å kände sen lugnet å myste lite innan vi for och mötte Emma & Ville.. Vi skulle äta Tacobuffé men det var julbord där idag så det gick inte... Tog en kinaresturang istället och jag fick fett med grönsaker ist för fläsk med grönsaker.. Det var på allvar bara jävla slamsor, senor, fett osv.. Fyfan, Jag fick äta ris, sås och grönsaker.

Nu har vi kommit hem å Emil kikar simpsons.. Jag ska gå å tvätta facet å göra mig klar för sängen.. Är jävligt trött och har ont i huvet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0