Onsdag

Kära Läsare

Idag har jag en ledig dag som till att börja med ska spenderas på stan med Tilde, Vi ska leta runt om nån frisör i Luleå möjligtvis säljer Disp core's inpackning för torrt och slitet hår. Jag ska lämna tillbaka en bok på Kulturens Hus samt köpa julkort och frimärken. Före jag far in till stan ska jag äta lunch och göra mig en aning snyggare genom att tex kamma mitt hår.



Och när jag kommer hem igen !! Då blir det knäck-kok sådeså ! :)


 

Dessa fina förkläden som jag säkert behöver finns på Sivletto :)
Det rosa stödjer även Rosa Bandet, Ifall nån inte tycker att dem fått nog nu och insett att det faktiskt finns fler cancerformer än bröstcancer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0