Once Again

Okey jag har sagt det ett X antal gånger förut.. Jag kommer alltid till skolan i onödan. Tex idag... Då hade vi prov på morronen och jag kunde varenda fråga ! :D Så jag tror det gick bra.. Men nu tillbaka till ämnet, Vi slutade efter provet och har då ett vääääldigt långt hål fram till 13:25 eftersom vi jobbar hemma med våra Samhällsarbeten.. Varken Cissi, Sandra eller Tilde var i skolan och ingen av dem behagade heller att svara i telefonen så det var ine mycket mer för mig att göra än att gå tillbaka till stan i snöstormen och åka hem.

Tror ändå att jag ska åka tillbaka till skolan sen för att ha min sista lektion.. Man får så mycket frånvaro-% av den eftersom den är 3 timmar lång. Hoppas bara att jag får tag på nån av mina vänner så dom oxå kommer dit. Hursomhelst måste jag till stan för att jag fått krav på en bok jag lånat på Skolans Bibblo. Jobbigt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0