Måndag

Idag började vi egentligen 8:15 vilket jag heelt glömt bort så jag steg upp då och kom alltså ganska mycket försent. Man kan väl säga at vi inte hade nån Samhällslektion och sen inte nån Svenska heller så dagen kändes ju rätt bortkastad när jag var i skolan hela dan för att ha en lektion kl 14. Vi tjejer åt iaf lunch på Baan Thai idag men det kändes inte så värt eftersom det inte var någon av mina favoriträtter på buffén idag..


Sen jag kom hem har jag packat några Traderapaket och skickat iväg dem, Kikat reklam, Sopat trapphuset, Tömt disk och klippt naglarna. Nu sitter jag med sånhär ansiktsrengöring på mig som jag snart ska ta bort. Sen blir det att laga middag.. Hur jag nu ska idas det, Jag är så jäävla trött.


Verkligen jättetrött.. Jag vill sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0