Måndag Kväll

Vad ska man säga om denhär dagen då ?

Att jag varit en riktig jävla latmask och inte gjort ett skit kanske ?  Jag har sovit flera timmar på dan, Ätit, Och sen bara suttit här som jordens nörd. Smart nog av mig att ta en koffeinhuvudvärkstablett och dricka energy drink när jag sovit så mycket idag.. Lär ha jävligt svårt att somna inattt.. Lägligt värre när jag har Halkbana imorn. Bad me


Dessutom har jag tungt att andas helt ofta nowadays.. Spec på morronen åsen blir det bättre om jag dricker nå varmt. Kanske jag får mer å mer astma.. Tål ju knappt parfymer heller. Bajs


Nånånå... Ska hoppa i säng så fort ja känner mig minsta trött iaf !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0