Måndag = Jullov

Jaha... Idag kom man till skolan då och hade Alternativ Medicin. Varken Cissi eller Sandra kom så det var ju inte så kul. Sen hade vi Mentors och på Samhälls fick vi vikare och ingen datasal så det var ju inte direkt värt att stanna, Jag for hem och kommer missa Svenskan och Historian men vi lär ju inte börja med nåt nytt där ändå så.


Imorn har jag ju halkbana så det blir inge skola. Alltså har jag jullov redan idag. Åker ju till Umeå på Torsdag så jag får passa på att göra bort de uppgifter jag har åså innan dess, Det gäller ju bara att hitta ork. Just nu är jag jävligt irriterad på en viss person, jag har jordens mensvärk och håller på bli förkyld igen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0