Listaaa my loved Lista

Säkert har jag väl fyllt i denna förut men fuck you, Jag gör den igen.

100 Höjdare here it comes:

1. Tre namn jag lyssnar till:

Elina, Du... och Elina
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är en jävel på onödiga fakta som man alltid har användning av nån gång.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag är en dum-gris som säger dumma saker å att ja är en sur-apa.

4. Detta är jag rädd för:

Psykmördare som går in till nån okänd å bara mördar dom.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kontakt med Emil annars blir jag paranoid, Mat annars blir jag död och datortid så ja inte blir cepe.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Låta bli att envisas om saker bara för att jag har rätt. Ibland blir det mer tjorv då man ska kämpa för sin rätt hela tiden :D

7. Detta tycker jag om att göra:
Hitta pengar på marken, Åka karusell (Breakdance) och Äta på resturang.

8. Detta vill jag göra just nu:

Dricka mitt te men det är för varmt ännu.

9. Bästa känslan:

Emils snorre i min muffla.. Hoho nä ja skoja. Jag älskar att vara älskad av nån, Eller känna sig behövd.

10. Värsta känslan:

Ångest, Svartsjuka, Nojjighet, Oro, Rädsla

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Rolig, Som folk alltså inte typ fin i kanten å dryg, Snäll

12. Är jag kär just nu?

Ja!

13. Jag vill gifta mig...

Njet

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Leva ett lyckligt liv bara

15. Min käraste ägodel:

Emil, Yes he's mine.

16. Något jag vill ha i present:

En systemkamera

17. Detta har jag på mig just nu:

Ljusblå tofflor, Vitgrönsvarta hotpants, ljusrosa byxor, ljusrosa bh å svart tröja. Snyggt eller hur

18. Favoritkläder:

Mina gamla slitna ljusrosa mysbyxor
19. Favoritdjur:
Hund (Troja)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Riktig rockabilly, Country och rock n roll.

21. Favoritlåtar just nu:

The devils right hand
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Just nu är Historia kul och Alternativ medicin tråkigt

23. Stjärntecken:

Oxe
24. En bok jag älskar:

Populärmusik från vittula ... Stört rolig !

25. En film jag älskar:

Nyckeln till frihet är bra

26. Tv-program jag gillar:

2 1/2 män

27. Favoritdoft:

Ja vet inte.. Ingen aning alls faktiskt.

28. Detta äter jag gärna:

Rökt älghjärta

29. Dricker helst:

Vatten

30. Favoritgodis:

Riktigt salt lakris

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Sicilien

32. Färg på mina ögon:
Grå-blå

33. Min längd:

155 cm.

34. Jag tror på:

Det som kan bevisas

35. Jag spelar:

Yatzy

36. Person jag beundrar:

Vet ej

37. Så här bor jag:

Lägenhet me Mami
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

0

39. Det här tänder mig:

Haha men vadåå, de kan man väl inte skriva här.  
40. Det här gör mig avtänd:

Håriga kön

41. Favoritfärg:

Svart
42. Favoritcitat:

Vet inte.. Kom och tänka på "Men vad heter Family Guy på engelska då?"

43. En hemlighet jag vet:

Säkert många

44. Bästa present jag fått:

Oj, Vad kan de vara ?

45. Senast köpta skiva:

Nå skit på röda korset.. En lp ja ska göra en skål av

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Att jag inte är fet eller har hängbröst, enormt arsle eller nåt annat snyggt. Jag har inte negerläppar och apnäsa heller.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Kanske ska bli lite längre. lite

48. Udda förmåga/egenskap:

Kan vifta me näsborrarna vilket är väldigt bra att kunna.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En lille skutt

50. Vad lyssnar du på just nu?

Nothing

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har inte gjort nå å lär väl inte idas göra nå heller.

52. Var är dina föräldrar från?

Mamma: Lule/Porsön. Pappa: Överkalix/Jockfall

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Har aldrig installera nå typ

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Baan Thai

55. När badade du i en pool senast?

Dödslänge sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Nej fy

57. Hur många barn vill du ha?

1-2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Hiphop, jazz, techno, ny musik.. allt som är skit

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Ja givetvis sossarna

60. Vad har du för TV-kanaler?

Hatar tv. Ja har 1,2 , 4 typ i mitt rum.

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja.

62. Har du busringt någon gång?

Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej men att ja stått för länge

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Öland haha

66. Har du en egen trädgård?
Neeij :( Isåfall hade ja haft ett trädgårdsland

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Får väl bli simpsons då !

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Säkert inte, Fan ja får skämmas

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar.. som man duschar i.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Ingen aning.. har ja ens sett nån bra ?

71. Favoritpizza?

Indiana eller kebab

72. Chips eller popcorn?

Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Inget.. Men om ja hade skulle de vara rött

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Haha nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Äpple

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Jag åt buffe med tjejerna på Baan Thai
78. Favoritchoklad?

Marabou med bubblor

79. När röstade du senast?

Typ ingen aning

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Kommer inte ihåg..

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej

82. Är du bra på matlagning?

Jo

83. Klarar du att tanka själv?

Vet inte, En gång var jag full å drällde på hela linneas hjälm som blev snygg.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej men jag ville jämt de när jag var liten.

85. Pepsi eller Coca Cola?

Pepsi tror ja nästan.

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Ja inom vården har man sånt !

87. Vad var det senaste du handlade?

En grej från tradera ;D

88. Har du kräkts offentligt?

Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Kärlek ofc

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Tror inte

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Njä.. Ja vet inte. Folk ska ju jämt hålla på me varann då.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Har inte besäkt nn på nåt sjukhus.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Lagom antar ja

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Röstbrevlåda.
96. Vad har du i din väska?

Pennor, börs, tamponger, bricanyl

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Favoritsak ? haha.. snusk. Jag äter kvällsmat. Om jag är med Emil gosas vi.

98. Vad är du tacksam för idag?

Att hela jävla kylen är full me kakor å godis.

99. Var hittade du den här listan?

På en blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Ingen orkar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0