Lista

1. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och inte menat det?
Svar: Nej men jag har sagt det och insett senare att det nog bara var som man trodde.

2. Har du någonsin sagt till en kompis att hon ska köpa/använda en tröja som inte satt bra på henne inför en fest bara för att du ska vara snyggare?
Svar: Haha nej

3. Har du någonsin kysst en väns pojkvän/fllickvän?
Svar: Nej, Jag skulle aldrig tänka tanken att göra något med en kompis pojkvän.

4. Har du varit otrogen i något av dina förhållanden?
Svar: Ja men då gjorde jag slut efter det oxå.

5. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka synd om dig?
Svar: Ja säkert.. Jag har då åtminstone överdrivit så det ska verka mer synd om mig.

6. Har du någonsin ljugit om en händelse för att andra ska tycka illa om en person du inte tycker om?
Svar: Jaa, Samma som ovan

7. Finns det någon av din pojkväns vänner du inte tycker om?
Svar: Nä.. Endel har jag ju känt innan vi blev tsm å andra har jag inget alls emot.

8. Har du någonsin kommenterat elakt anonymt på en blogg?
Svar: Aldrig anonymt

9. Har du någonsin fuskat i skolan?
Svar: Kanske att man skrivit upp nåt ord i handen eller så. Inte mer än det

10. Tycker du att du är den snygga i ditt förhållande (eller bland dina vänner om du är singel)?
Svar: Hah näe det tycker jag väl inte

11. Skulle du fortfarande vara tillsammans med din pojkvän ifall han/hon gick upp tjugo kilo?
Svar: Utan tvekan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0