Lägligt Värre


Som ni kan se i inlägget nedan har jag ju väldigt mycket att hinna/orka med och ni som brukar läsa min blogg vet ju att jag alltid är trött.. Så nu, Lägligt nog känner jag hur jag börjar bli mer och mer förkyld.. Nivet sådär svullen i halsen ? Men jag ska minsann kurera mig.. Tog nyss Kan Jang och drack en C, E, Selen och Antioxidant - Vitamin. Imorn blir det te med honung till frukost, En massa citrusfrukter och att klä sig varmt... I aint gonna be sick ;D


I övrigt vet jag inte om jag har så mycket mer att berätta om eftermiddagen/kvällen annat än att jag gjort färdigt framsidan och skrivit inledningen till mitt Samhällsarbete och gjort en uppgift i Rehab/hab. Det får räcka för ikväll och jag ska nog sova efter att jag pratat med Älskis.



Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0