Hejhej !

Nu har jag sovit fram tills klockan var typ 13 och sen har jag börjat göra iordning tvätten, Sorterat lite åså.. Skönt att Emil i stort sett bara har svarta kläder :) Men ska tvätta sängkläder oxå så de blir nog ett par maskiner å några timmars jobb... Jag fattar inte varför folk hatar å tvätta så mycket ? Tycker de är som roligt :D Fast då tycker jag iofs om att städa oxå... Kanske är mig de är fel på :)

Å på tal om nå annat vill jag så jävla gärna ha en hund.. Eller KUNNA HA hund alltså.. De vore nå om man bodde på Porsön å gick på universitetet om nåt år å kunde ha en då :)... Fast iofs, Då skulle man nog vara tvungen att jobba extra på kvällarna.. Men om man hade en karl som var me hunden då.. Emil tjatar ju ihjäl sig om att ha en hund.. Åh, Me want :)


Nånå,, Min huvudvärk har då underbart nog släppt men jag ska vara försiktig hela dan så den inte kommer tillbaka.. Å vad ska jag föresten göra hela dan när ja är ensam ? Kan ju skriva en lista, Då brukar man känna sig mer planerad å mindre sysslolös

* Tvätta, Hänga och vika allt
* Laga middag
* Gå på affärn
* Göra läxor
* Diska

Ja.. Sedär ja har ju en massa kul att göra haha.. Nä jag hade nog föredragit lite socialt umgänge :)


Kommentarer
Linn

jag tycker det är ganska patetiskt av dej att skriva ett så långt inlägg som inte någon orkar läsa :]



ha en bra dag.

2008-12-19 @ 14:25:33
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0