Hejhej

Nu ska jag berätta om min helg.. Jag åkte ju hit till Korpis i Lördas.. Kom hem kl19 och ganska direkt for vi till Pajala å började dricka, Vi var på fest i Junis å de var roligt. Kom hem igen vid 03.30 eller nåt. Vaknade kl 10 på Söndag morgon bakis å jävlig men vi hade ju bestämt att fara ut me skotrarna till en stuga då så det var bara att göra det... Det var väl kul åså men jag mådde illa, hade ont i huvet och var bara allmänt bakis hela tiden.


Kom hem därifrån på eftermiddagen, Åt middag och spelade TP. Såg på tv och for sen till Filip. Sen vart de kväll å då for vi hem och sov. Nu har vi vaknat ganska tidigt för att vi ska åka ner mot Umeå innan 12 iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0