Gash, MongoTrött !!

Åh Herregud... Om nån ändå visste hur galet trött jag är just nu !

Kom hem för bara en liten stund sen, Var ju hos Markus & Mattias och åt Pizza till middag pch det var förstås gott.. Drack en bacardi breezer till och det var  ju inte heller helt fel. Har iaf nästan halva pizzan kvar så det blir en god kvällsmat :)


Vi lärde oss att Näringsberäkna idag på Näringsläran och det var faktiskt kul att se exakta värden på allt man ätit under ett dygn och sedan få lite tips om vad man äter för lite av. Jag åt för lite av det mesta vilket är lite svårt att tro haha :D

Nä nu måste jag ta en kopp te så jag piggnar till lite och orkar göra knäck eller plugga lite historia. Nånting säger mig att jag inte kommer orka varken det ena eller det andra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0