:)

Nu är det lite roligare för Troja har kommit hit :) Hon ska sova här så när Traktorn har skottat färdigt där ute ska vi gå på en promenad.. Älsklingen är ju såååå duktig nu !!

Lovar du att vara ärlig?: Yes
Du heter: Elina Nordström
Smeknamn: Har tråkigt nog inget... Emil brukar kalla mig Snuttan.
Låt just nu: Waylong Jennings - The devils right hand
Om du röker: Nej Nej
Beroende av: Datorn antar jag.
Favoritkaraktär(er) i bok: Ingen aning.. Läser inte sånadär böcker i serier som handlar om samma person.

Vem behöver du mest just nu: Emil såklart.. Saknar honom.
Vad tror folk om dig: Antagligen att jag är sur & dum precis hela tiden.
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag vet mycket typ.
Vad säger du för att imponera på någon: Tjena kexet står du här och smular.. Eller inte
Hur imponerar man på man på dig? Öhm.. Man är ganska smart och gillar samma saker som mig för då tycker jag personen är vettig och har bra smak :D

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vad gör min lilla snutteflicka ? Puss"
Vilken är din favoritmålning? Jag gillar Grindpenningen
Vart bor du: Luleå!
Trivs du där: Ja.. Förutom ständig storm.
Vad har du för mobiloperatör: HEILBOP
Är du allergisk mot något: Njäe

Nästa mål i ditt liv: Få körkort, Jobb och flytta hemifrån.. Ihop med Emil helst.
Hur svarar du i mobilen: Ja, Hallå eller Heeeeiii
Vem ringde du senast: Emil
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han såg film åsså småpratade vi en kort stund
Antal sömntimmar i natt: 7 kanske
Sov du ensam: Joo
Tycker du om din pappa:  Gör ja väl

Brukar du komma i tid: Ja, Typ exakt alltid.
När mår du bra: När jag inte behöver tänka på en massa tråkigt.
När blev du fotad senast: Länge sen.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart !
Vad tycker du om fötter: Har väl ingen speciell åsikt.
Är du smart: Ja
Är du aktiv i skolan: Inte speciellt.. Eller ganska kanske.
Vem/vilka saknar du just nu: Emil !

Favorit dryck på morgonen:  Först vatten sen te
Rakar du benen: Väldigt sällan faktiskt, Dom är inte så håriga
När brukar du gå och lägga dig: 23 typ
Är du blyg: Ibland.. Beror på inför vem.
Sysslar du med någon idrott: Nope.. Never ever
Vill du hellre ha mail än brev: Båda kan väl va kul.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Har du spytt offentligt: Jodå
Använder du stjärnor eller kajal: Inget av det
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Emil
Är du bortskämd: Nej verkligen inte.. Har alltid haft hand om min egen ekonomi, Fått spara och betala själv det mesta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0