En ny lista

Filmer du gråter till:
Hmm.. Den gröna Milen, Titanic och såna är ju ganska sorgliga.

Låtar du gråter till:
Kanske nån som påminner om det man redan är ledsen över.

Beskriv dig själv med 4 ord:
Envis, Ärlig, Noggrann och Ekonomisk

Hur tror du dina vänner skulle beskriva dig med 4 ord:
Snål och petig kanske haha

Hur lång är du:
Typ 155

Tror du på aliens:
Nej

Är du fåfäng:
Haha, Nä verkligen inte

Är du Bi/Homo/Hetro:
Hetro.

Umgås du helst med tjejer eller killar
Båda är ju bra på sina olika sätt. Tjejer har ju hjärnor medans killar är mer lättsamma.

Har du någon gång önskat att du var kille:
Haha ja massssor av gånger.

Vad skulle du helst vilja göra från och med nu och 3 år framåt:
Det gamla vanliga: Jobb, Körkort och lägenhet.

Bryr du dig om vad andra tycker om dig:
Väldigt sällan, Men det beror ju på vad det gäller oxå.

Säg minst 3 saker du hatar:
1. Fega falska människor som ljuger, Inte står för sig själv osv.
2. Måsten.. Saker man inte kan slippa undan fast man vill :D
3. Korkade Människor

Säg 3 saker som gör dig deprimerad:
Minnen och tankar man mår dåligt av som aldrig ger sig och bara fortsätter mala i huvet.
När saker är dåliga och man inte kan göra nåt åt det, Att vara maktlös.
När framtiden känns oviss och hopplös.

Säg 3 saker som gör dig lycklig:
Emil
Att jag har en familj
Att jag har ett hem, Mat varje dag, En massa saker och allt annat man tar för givet.

Säg 3 saker som du aldrig skulle kunna göra:
Vara otrogen mot Emil
Göra nåt med en kompis pojkvän
- ?

Hur många har du älskat / gillat / varit kär i:
Älskat 2, Gillat några fler, Varit kär i 4.

Vilken vän anförtror du ALLT:
Det mesta åt Amanda.

Har du någongång ändrat på dig själv för att behaga andra:
Ja, Ibland måste man ju ändra på sig.

Har du någongång försökt ändra på andras sätt att bete sig?:
Ja säkert många gånger

Hur ofta super du:
Väldigt sällan, Mest när det händer nåt särskilt.

Har det hänt att folk dömt dig innan du ens pratat med personen:
Haha ja, Jag tror nog att alla som inte känner mig tror att jag är mer elak och obrydd om andra än jag faktiskit är.

Ångrar du mycket du gjort:
Nä faktiskt inte.. Allt man gjort har ju haft sin anledning då.

Till sist.. tror du på ödet:
Njäe, Jag tror nog att man själv påverkar sitt öde i allt man gör.


Kommentarer
Angie -

Nice lista =)



Sv: Verkligen :)

Allt bra med dig?

Kram

2008-12-09 @ 17:16:15
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0