Boden - Luleå

Hej ! Nu är jag hemma efter dagens Bakande med Amanda.. Lussebullarna blev dom godaste jag nånsin gjort vilket är lite typiskt eftersom dom inte var mina.. Knäcken blev oxå goda och när vi var klara var vi helt slut båda två så jag åkte hem till Luleå då.. Kom hem till färdig middag i form av lasagne så jag åt och ska nu enbart känna lugnet ikväll och det ska bli skööönt ! :)


Nu bör nog bantare och kalorifobiker blunda, Jag tänker nämligen berätta allt jag ätit idag.

* 1/2 Pizza
* 1 kopp te
* 1,5 Lussebulle
* 3 Pepparkakor + ett glas mjölk
* 1 glas julmust
* Knäck
* 1 Paket Nudlar
* En portion Lasagne
* Den sista Pizzabiten
* Chokladboll

Mätt.... Och klockan är bara 18 ännu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0