2008-Lista Nr2

Och här kommer en till längre lista men med kortare svar ;D


Hur har året nollåtta varit för dig? Det har mestadels varit bra
Bättre än förra året? Ohja, På alla sätt.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? Ja typ Hurriganes på Farmen, Classic Car Week och sånt.
Har du flyttat under år nollåtta? Nix.. inte det
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja.. Ja det har jag väl.
Isåfall vilken? Kommer inte på nån speciell men typ endel Hank III åså.


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta?
Jo bra jag har ju haft Emil.
Har du strulat med någon? Se ovan ;D
Har du varit kär? Väldigt
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja men antagligen :D
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande? Nejnej

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord?
Nej som tur var
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Bara på skoj ;p
Har du varit i slagsmål? Näe

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
Ja säkert nånting
Isåfall vad? Men typ olika grejer som man kanske reagerat/agerat fel
Har du skämt ut dig? Vet inte. Brukar inte tänka på sånt.
Har du ljugit för en vän? Tror jag inte.
Har du gjort något dumt mot en vän? Tror inte det heller ?
Har en vän gjort något dumt mot dig? Småsaker

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på?
Kungsfågeln
Har någon varit elak mot dig på skolan? Haha nä
Hatar du någon på din skola? Ja, Eller hatar.. Men ogillar väl många.
Har du gjort något framsteg? Ja.. Jo det tycker jag.
Har du haft alla rätt på ett prov? Nepp :p



Och här kommer nån slags fortsättning eller nåt. Iaf rätt liknande frågor.

sammanfattning 2008


- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja


- höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga så nej


- dog någon som stod dig nära?
Nja.. Ganska nära sådär

- vilka länder besökte du?
Bara finland

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
Ja mer impulsiva roliga saker.

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Vet inte nåt spec datum direkt.

- vad var din största framgång 2008?
Att Jag&Emil fortfarande har det bra tsm, Att det gått bra med körkortet förutom att jag segat. 

- största misstaget?
Vet faktiskt inte ?


- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nix.. Eller småsjuk är man väl då och då.

- bästa köpet?
Oj.. jag som knappt köper nåt. Bilen kanske ?

- vad spenderade du mest pengar på?
Bussresor, Presenter och sånt.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja säkert

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Vet inte

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och faktiskt.

- vad önskar du att du gjort mer?
MEn nu ids jag inte svara på den frågan mer

- vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat, oroat mig osv.

- hur tillbringade du julen?
Hos Mamma på dan och Pappa på kvällen

- blev du kär i år?
Var redan kär.

- hur många förhållanden?
1

- favoritprogram på tv?
Vem vet mest !

- bästa boken du läste i år?
Populärmusik från vittula igen

- största musikaliska upptäckten?
Ja men det är väl Hank Williams III

- något du önskade dig och fick?
Ja

- något du önskade dig men inte fick?
Njä inte vad jag minns

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var och drack i Boden

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mindre tjorv med allt tack !

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Samma stil som jag alltid haft.

- vad fick dig att må bra?
När saker går bra

- vem saknade du?
Gamla bekanta

- årets sötaste?
Emil givetvis

- årets största kärlek?
Emil

- årets besvikelse?
Alla jävla lögner

- årets bästa?
Sommaren tror jag.. Hände mycket kul då.

- årets snällaste?
Hmm.. Mamma har varit väldigt snäll i år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0