13 December



Idag vaknade jag redan klockan 7 !, Låg i sängen en stund men slog sen på Tvn för att kika om dom visade nåt bra Luciatåg, Jag gillar gammla Traditionella Luciatåg med vanliga jullåtar som framförs som orginalen och inte nå nytt jävla svammel.

Idag var det nån afrikan som sjöng en av mina favoritjulsånger till nå reggea-rytmer. Snacka om att slakta julstämningen. Bättre blev det inte när en hel hög fula ungar kom och sjöng nån absolut-inte-jullåt med sina dåliga barn-sångröster.

Jag slog av tvn. Kan man få lite julstämning tack ?

---

Får väl dricka glögg och äta en pepparkaka eller två till julmusik när jag kommer hem. Nu ska jag nämligen in till stan och leta en Julkorg samt köpa en Bok som en av Emils systrar ska få i Julklapp.. Han är nämligen en latmask som aldrig får fingrarna ur röven att inhandla julklapparna själv. I love him anyway :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0