YES !

Nu är det inte länge kvar tills Emil kommer hem från jobbe,t Äntligen ! Jag har haft väldigt tråkigt idag så det ska bli extra roligt nu när han kommer hem och jag har planerat massor av roliga aktiviteter åt oss ;) Bland annat ska vi fara och slänga massa gammla kartongförpackningar och handla :D haha


Men först och främst ska jag göra mig lite snyggare i håret, Klä på mig och börja med middagen :)


Om det är nån som undrar vad jag har gjort idag så har jag städat i toan dvs skurat toa och handfat samt dammtorkat lite. Diskat, Plattat ihop alla gamla mjölk och juicepaket, Plockat ihop gamla konservburkar. Nu är det tomt och fint i sopskåpet :D !


Vad mer dagen har att bjude på vet jag inte än ? Kanske blir en film eller liknande ikväll..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0