Umeeåå

Jag fick ju jordens infall idag och for med en buss 13:50 ist för den där sena.. Så jag avbeställde frisörtiden och fick stressa som fan för å hinan in till stanmed buss eftersom jag kom på att ja skulle åka kl 13.. Så 50 minuter på mig hade jag att packa klart och ta mig till stan.


När jag nästan var framme ringde Emil å sa att han hade dammsugit, bytt sängkläder, diskat och skurat spisen för att jag skulle komma så de var gulligt :) Åsså fick ja en present, En Parfym.. Ni vet den där tjejkroppen från jean paul gaultier :D

Så for vi på bilträff efter vi ätit middag och sen hem och se From Hell, Den slutar snart men jag tog en liten paus.. Har ändå sett den flera gånger tidigare.



Kommentarer
Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn :)

2008-08-13 @ 22:56:52
URL: http://www.metrobloggen.se/teela


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0