Torsdag


Jaja, Då har man sysselsatt sig lite denna dag oxå. Det började med att jag steg upp och duschade och försökte göra mig lite snygg dvs plattade håret och kladdade på lite Mascara..Och snygg det blev jag.

Sen for vi in till stan för att äta lunch på Baan Thai, Dom hade inte alls mina favoriträtter idag på buffén och dom smakade inte som dom brukar, Men det dög ändå och jag åt mkt. Det gjorde Emil med.

Lagomt tills vi ätit klart försvann solen och himlen blev svart och regning.. Vi for ändå och hämtade Sara för vi skulle på Hägnan. Vi kikade runt där, fikade och babblade.. Sen hade klockan hunnit bli  15.30 och vi skulle hem och laga Middag.. Köttfärssås och Spagetti gjorde jag idag och nu är vi nyätna.




Om du och ditt fula apface bara kunde dö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0