Sunday Morning Coming Down

Sunday morning coming down.... En jävligt bra låt av Mr Johnny Cash.


Jag missade Cry-Baby igår.. Eller missade och missade. Jag gick å la mig i sängen å filosoferade en stund istället och sen somnade jag. Hade fått ett dödssött sms av Emil när jag vaknade imorse så det var en bra start på dagen =) Ställde klockan på 8.15, steg upp och gav bebben frukost och sen var det dags för morgonpromenaden.. Skönt väder var det ute.

Sen var det dags för mig att äta frukost och nu sitter jag här, Har ingen aning om vad jag ska göra ? Mamma sover ju så jag kan inte leva om så mkt i köket. Kanske jag läser ut min bok så kan jag skriva om den sen här på bloggen i min Filmochbokkategori

      ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0