Suck

Ååh, Nu blev jag less... Emil ringde å sa att det mest troligt måste göras ett turbobyte så det blir att jobba över idag. Jag hatar hans jobb !

Hursomhelst så har jag nyss varit iväg till affärn å slängt alla gamla kartongförpackningar å nu ska jag göra en slängapåse dit all reklam ska. Men ska först ringa Amanda å berätta om min fula dröm.


Nu är iaf köket sanerat: Spisen är ren, Alla skåpluckor och kaklet torkat, Kylen städad, Nydiskat och dammsuget. Nog fan är man duktig ibland ;D

Har även hunnit med att skvallras lite i telefon med Amanda och pappsen har ja oxå pratat med.. Men de är väl bara fortsätta me städandet antar ja ? Eller finns de nå annat man kan roa sig med ?. Till middag ska ja steka kassler me ris å beasås :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0