Stressad i Onödan

Imorse just innan jag vaknade drömde jag att bussen till Emil skulle gå om 5 minuter å DÅ kom jag  på att jag inte hade packat en endaste liten sak så jag blev förfärligt stressad och sprang omkring å packade, Det värsta var att de bara fanns fula tröjor i min garderob så jag kunde knappt ta medmig nå kläder ! Som tur var vaknade jag och sen tog det en stund innan stressen försvunnit.


Idag ska jag låssas vara jätteupptagen å att jag har massa saker att göra för jag känner jag att jag börjar få lite ont i datornacken, Jag kan ju tex äta frukost, vattna blommor, tvätta bhar och klippa mina naglar.. Jag känner på mig att det kommer bli en rolig dag !


Förestenså är det jordens höstväder ute :(... Jag måste verkligen hitta en höstjacka OCH en vinterjacka. Dyyrt
Harrington-jackan jag köpte förra året passade mig ju inte alls så den ska tradera få eller nåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0