Smaskens

Mmm vilka smarriga mackor ja åt nyss.. Ett wasa sport + med ost, tomat och örtsalt och ett mjut bröd av nå märke med philadelphia, kalkon och isbergssallad. Å te till det såklart... Yummii =)


Och vad har jag gjort idag ? Inte ett skit. Inte promenad, Inte impregnerat skinnjackan, Inte tvättat skor eller nåt annat som jag planerat.. Helt hopplös har jag varit. Men jag har iaf dammsugit och ätit ;D


Anyhow, Ja ska åka me Cissi imorn till stan å de är ju skönt att slippa buss så...Sen ska vi tjejer gå lite på stan innan det är dags för skola som nog inte kommer vara mkt mer än att få schema typ.


Kanske skulle gå å fixa jackan nu så är de bortgjort.. Sen ska man väl sitta här tills man tröttnar och kan gå å lägga sig. Skönt me sovmorron imorn iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0