Skoldag 1 - Avklarad

Och första skoldagen innebar inte mkt annat än att samlas och få ett schema samt den chockerande informationen att vi börjar med lektioner imorron !! Whaat... Man ska ha minst en veckas lugn o ro för att vänja in sig med att skolan börjat igen.. Nåväl, Jag pratade med Maj oxå å tyvärr blir det väl så att jag måste göra om min missade praktik på höstlovet och det suger. Efter skolan gick vi på stan lite, Satt på Roasters och skvallrade.. Dom andra drack kaffe latte, Jag var för snål för att lägga pengar på det men köpte ändå en stor öl som var 16 kronor dyrare. Öl är iofs godare än kaffe och man fick värsta coola glaset å dricka ur, De var mest därför ja köpte..  :) Kikade lite mer affärer och sen for jag hem, Hämtade ut min telefon som jag hade glömt bort fram tills nu när jag skrev det, Ska gå å öppna paketet alldeles strax =) Niceee

Jaja, Jag är typ dödstrött efter den ansträngande dagen och ska gå å kolla igenom reklamen.. Eller typ ta en powernap eller dricka the eller äta eller vad som helst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0