Pooo

DIG SJÄLV
Hur lång är du:
Typ 155
Vad vill du bli när du bli stor: Bara ha ett bra jobb som inte är äckligt och suger.
Vad pluggar du: Omvårdnadsprogrammet, Why ? I dont know
Har du långt hår: Jag antar det
Vilken hårfärg har du: Mörkbrunt med blond utväxt
Sminkar du dig: Händer väldigt sällan
Har du haft sex senaste månaden: Javisst
Hur många personer bevakar du på bdb: Ingen alls
Vilken deo använder du: Nivea ofc

FAMILJEN
Bor dina föräldrar ihop: Nej
Vem är bäst, mamma eller pappa: Båda på olika sätt
Hur många syskon har du: 3 systrar 3 bröder
Vad är det senaste du sa till din mamma: typ hejdå ?
Vilken mat lagade din pappa senast: Öh.... Det är nog ett par år sen så jag har ingen aning. Plättar kanske ?
Hur många ställen har du bott på: 6 lägenheter och 2 hus om jag räknat rätt
Vem i din familj stör du dig mest på: Beror väl på vad dem gör å vilket humör man är på.
Vilken familjemedlem är snällast: Hm.. Vet inte.
Hur gammal är din mamma: 46 kommer jag fram till efter en stunds funderande

KOMPISAR:
Bästa vän/vänners namn: Amanda & Emil
När var du senast med nån kompis: Förra veckan var jag på stan med mina vänner.
Vem sov du hos senast av dina kompisar: Öh oj.. Det är inte nåt jag gör så ofta. Milla eller Amanda måste det ju vara.
Har du kysst nån kompis: Eh nej eller ja nåra killkompisar kanske haha
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med: Nix, Så funkar det ju inte riktigt
Vem har du varit kompis med längst: Milla
Vem känner dig bäst: Ingen aning
Längsta tid du varit osams med en kompis: Säkert länge
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det: Kanske hade sagt att den var ful bara :p
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar: Njae det kan jag väl inte påstå.

KLÄDER:
Vad har du på dig idag: Svarta mjukisar å Eddie Meduza hoodie
Har du bytt om idag: Japp, Först hade jag rosa mjukisar men bytte innan ja gick ut :D
Favorittröja: Hm, Svårt.. Den jag har på mig kanske ?
Sexigaste klädesplagget på andra könet: Naket ;D
Har du gett bort kläder nån gång: Japp
Har du ångrat ett klädköp nån gång: Ja många många gånger, Men oftast skoköp. Jag hatar skor dom är alltid osköna å dåliga
Har du handlat kläder genom internet: Ja, Det är de bästa
Fulaste plagget andra könet kan ha: Polotröja, Pikeskjorta, Tighta jeans osv
Vad använder du för skor: Svartvita DC

RANDOM:
Vet du vem FATO är: Eh nej ?
När tuggade du tuggummi senast: Ganska länge sen, Det är inget jag gör ofta alls.
När var du på semester senast: Ja, Rättvik resan för snart en månad sen kan man väl räkna som semester.
Vilken färg är det på din tandborste: Vit å lila


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0