Mhmm

Nu har jag varit iväg på lite missions.. Först Myrorna för att leta ett rött tant halsband men dom hade ju ingenting där.. Bara alla märkesjeans i för stora storlekar. In på H&M för att köpa hårklämmor och bara hårklämmor.. Precis som alla andra gånger jag är in på H&M kommer jag ut med en Bh.. Jag är en helt hopplös underwear-Maniac !.. Men dom är ju så söööta, Så svåra att motstå ;D Kan föresten lägga in en bild på den sen, Dom har alltid så jävla mycket fina underkläder på storheden.. Såna som inte finns varken i katalogen, i stan eller på internet. Kneppt.. Men bra.


Sen var det dags att övnigsköra och det var backning och parkering som stog på schemat idag. Och allvarligt.. Rondeller, fyrvägskorsningar, Multi me trafik, Filbyten.. Allt det tillsammans är en skitsak jämfört med backning, Det är hittils det svåraste jag gjort i en bil !

Anyhow.. Jag ska käka lite cheeseballs å känna lugnet nån timme nu, Vid 18-tiden kommer Mamma, Markus å Mattias hem hit å vi ska äta kräftor.. Jag vill inte äta ensam.. Men ja vill heller inte dela med mig av mina kräftor.. Jag är så snål att jag har paxat att få äta mest.



Dagens Köp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0