Maybe Baby

Sandra och hennes pojkvän Markus ska till Umeå idag för att kolla på/eventuellt köpa en dvärgpinscher.. Det var då Cissi kom på den briljanta idén att jag skulle följa och överaska Emil :)... Så jag ska höra med Sandra sen på msn hur det blir, Det blir en liten omväg för dem men förhoppningsvis ska det gå bra.. Och JA jag är dålig som inte ens är hela första veckan i skolan men vi har ändå bara 2 lektioner imorn och hade jag åkt med bussen imorn hade jag bara varit på halva sista lektionen så.. Det är ju egentligen bara 1,5 lektion jag missar.


Jag har packat färdigt å allt sånt... Så jag ska väl bara duscha och sen vänta och höra hur det blir med alltihop.


Och om jag ska berätta lite snabbt om dagen: Jag höll på dö av trötthet imorse och började överväga att stanna hemma och sova istället men jag pallrade mig till skolan för att höra att läraren inte var där och vi hade inga lektioner. Vi gick till kulturens hus där jag köpte en latte som smakade skit, Bortkastade pengar !. Sen kollade vi en massa affärer och jag åkte hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0