Måndag

Och jag hade världens hemskaste dröm inatt, Fyfan.. Var så jävla arg när jag vaknade där vid 3-4 tiden. Det är så jobbigt när man inte är riktigt vaken och inbillar sig att det kanske hänt på riktigt. Uscha... Och tillråga på det har jag blivit förkyld nu oxå, Kände igår att det började svullna och klia i halsen.. Inatt blev jag täppt i näsan och halsen blev värre... Vilke skit.

Men promenaden igår var jeetemysig, Vi gick ganska långt och vägen hem längs älven var mkt fin när himlen å vattnet var alldeles rosarött :) Men det bästa av allt var ju när vi kom in och Tillsammans hade laddat klart så vi kunde se den... Så sjukt jävla rolig å bra film, Alldeles för länge sen jag sett den sist :).. Så har ni inte redan sett den, Gör det !


Av nån anledning steg jag upp med Emil idag så nu när han farit till jobbet sitter jag här å känner mig lite trög som steg upp kl06 när jag inte har nåt att göra på hela dan.. Får väl hitta på nåt helt enkelt. Eller gå å sova.. Lutar mot det senare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0