Lördag

Vet ni hur det är när man ska somna men det går inte för man är så jävla rastlös i kroppen ? Känns typ som om hela benen håller på spänner sig å man kan absolut inte slappna av varken i hjärnan eller kroppen. Så var det igår när jag skulle sova, Eller så har det varit sen jag kom hem. Tillslut somnade jag iaf men imorse var det samma sak igen.. Vaknade vid 7 och sen dess har jag försökt somna om.. Utan resultat. Har bara snurrat å vänt mig, Vaknat var 5e minut ungefär osv.. I hate it !


Nu ska jag hoppa i duschen och sen är det frukost som gäller och förhoppningsvis en liten tupplur innan man far iväg nånstans ;D.. Btw är jaf fortfarande helt förkyld. How to get frisk ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0