Lördag

Såja, det gick till slut att somna igår. Vaknade väl nu efter 10 nångång... Det blev björnbärskräm med mjölk och en macka med smält ost till frukost idag men jag är ändå hungrig, Kanske borde ha ätit lunch ist klockan är ju ganska mkt. Menmen :)

Idag kommer som sagt Troja hit och det ska bli kul :) Ska strax ta och dammsuga och sen ska jag lägga fram filtar där hennes säng brukade stå och en skål med vatten.. Sen ikväll ska vi ligga och mysa i soffan :) Jag borde verkligen dammtorka idag oxå.. Men i hate it !


Måste läsa min Johnny Cash bok.. Den är så braaa.



N

u har jag varit iväg på en väldigt lång promenad, Skulle möta upp Malin och Troja. Dom gick från Örnäset och jag härifrån men jag mötte dem inte förrän vid Lulsundet så det blev en tur dit och tillbaka.. Troja fick sig ju en ordentlig promenad hon med så nu ska vi ta det lungt ett tag, äta middag och så blir det en kort kisspromenad och en lite längre ikväll. Jag börjar få ont i huvet så ska väl fixa nån mat här på nå tag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0