Lalalaaa

Hemma från skolan nu, Vi fick sluta tidigare och sen gick jag en sväng på stan med Tilde medans hon väntade på Sara.. Hon köpte lite kläder och jag letade bra halsdukar, Hittade några potentiella men köpte ingen idag iaf.


Vi har börjat med planeringen av vårat projektarbete i skolan nu och vi ska (Om det praktiskt går att ordna) samla massor av grejer och skicka till ett ryskt barnhem. Då måste vi bara ta kontakt med någon som vet hur man gör, hitta lastbil,chaufför, ett barnhem och sponsorer... Får hoppas att det går vägen för det skulle ju verkligen vara roligt och kännas värt att göra nånting som verkligen behövs.

Å på stan såg jag en massa äckel dessutom.. Kan alla försvinnaa ?

Å jo föresten... Nu ska jag tydligen på nåt mer möte med Syon uti mitt idrottsbetyg.. Å jag fattar inte varför dom aldrig slutar tjata, Jag har inte varit där hittils, Jag tänker inte gå dit.. Och nu är dessutom kursen avslutad och jag har ett streck som betyg.. Vad hjälper det då att dom fortsätter påpeka det when i already know. Helt tröga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0