Kukaarrrss

Självklart har Emil jour nu i veckan bara för att de inte blev nån kurs... Men bara så ni vet det alla Lastbilschaffisar att ring fan inte å gnäll om att era bilar är trasiga för min man har inte tid, Han ska va me mig ;D


Å alltså, Jag for ju till affärn för att köpa en påse chips. Jag tog bara med mig 25 kronor så jag inte skulle börja köpa nån dricka oxå.. Självklart måste jag ha en Energydrink när jag väl är där.. Så började jag kika på billiga chipsmärken men då kostade dom ju lika mkt som dyra så då blev jag snål.. Så stog jag där å velade ett bra tag innan jag gick och köpte en ölkorv istället som jag inte ens var sugen på + En energydrink som jag bestämt redan innan att ja inte skulle köpa. Jag är fan hopplös i affärer.. Så här sitter jag utan chipsen jag for för att köpa.. Jävla knäppjag.

Som den där gången jag ville ha aioli i Ume, Den kostade 30 kronor vilket jag tyckte var för dyrt.. Så jag köpte godis för 30 kr istället som jag inte ens ville ha ?


Nu har jag hursomhelst ett bröd i ugnen som strax borde vara klart, Ska gå och kika till det.. De luktar faan gott :)



Kommentarer
tilte

hahaha du är så rolig lillen :)

2008-08-13 @ 08:31:22
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0