Jaja

Ah men vafan jag skriver väl då, Och det är inte för att jag tycker om det utan för att ni stackare som klickar er in här om å om igen måste bli hemskt lessna å besvikna när ni ser att här fanns ingen smaskig information alls om mitt spännande liv. Jag lovar det är därför.. Och som sagt inte för att jag råkar gilla att blogga.


Ja men vi börjar väl som vanligt då ? Idag har jag vaknat med Emil på morronen och ätit frukost, Vi avskedskysste varandra och sen ringde jag Amanda.. Vi pratade ganska länge och vi skrattade å skrattade åt mina skämt. Sen blev mina ögon trötta och jag behövde sova igen.. Från 08-12 denna gång. Jag vaknade upp med samma ont i nacken som de senaste dagarna plågat mig. Hur ska jag orka sitta på bussen 4 timmar ? Hur ska jag orka vara utan Emil massa dagar ?


Jag lägger in en dagens:
Dagens humör: Neutralt typ
Dagens väder: Har inte kikat ut än men genom gardinerna syns det att det är soligt iaf.
Dagens frisyr: Har inte ens kammat håret än men slarvigt uppsatt är väl en frisyr
Dagens klädsel: Emils skjorta och mina trosor.
Dagens smycken: Örhängen och Ögonbrynsstav, Självklart halsbandet från Emil.
Dagens mående: Inte så jättebra med tanke på nacken.
Dagens längtan: Tills min nya mobil kommer hem, Sova i min säng (Skönare säng men mer ensamt)
Dagens fundering: Hur fan jag ska kunna gå skola till 16.10 varje Fredag, Det har jag absolut inte tid med.
Dagens beroende: Emil, Läppsyl
Dagens tråkigaste: Att åka från Älskling.
Dagens roligaste: Att jag ska beställa ny mobil när jag kommer hem kanske.
Dagens låt: Ingen typ
Dagens borde: Borde INTE sitta här å få mer ont i nacken, Ta ut pengar
Dagens naglar: All natural och nyklippta.
Dagens önskan: Att Emil ska få jobbet i Boden så vi kan bo med varann.
Dagens mat: Te och macka först, Nyss mjölk å chokladflingor.
Dagens köp: Bussbiljett ? Kanske nån godis.. mihih :)
Dagens personer: Emil, Alltid Emil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0