Inge kul

Allt är så jävla jobbigt å upfuckat just nu.. Åsså börjar skolan, Åsså är de typ 10 dar minst tills jag får vara med älsko igen. Jag saknar honom verkligen så det gör ont.. Känns förjävligt nu när vi vart me varann i stort sett hela sommaren att skolan ska börja så man bara umgås på helgerna.. Usch ! Vill inte ens tänka på det för jag blir så lessen.


Får bara försöka hålla mig så sysselsatt som möjligt så brukar de gå bra !, Stan med Tilde imorn åsen hem å laga gomiddag, Dricka med tjejerna på Lördag, Om inte Cissi&Sandra ids så bli de Jag å Tilde iaf  :) Sen är de skola för hela slanten å övningsköra måste jag då fan göra oxå.. Ne nu fixa sig nå gokvällis å smaka på mitt nya Te som jag köpt idag.



All kärlek i världen till min Prins, Alltid !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0