How to get a life ?

Jag skulle hemskt gärna vilja ha ett liv men hur gör man då ?

- Jag tänkte börja på en kurs i Thailändsk Matlagning men de var så dyrt.
- Jag hittar inga extrajobb i Luleå
- Jag kan inte ha hund


Hur ska jag skaffa ett liv ?, Jag behöver bara ett liv under veckorna eftersom jag har mitt hjärta på helgerna. Alltså det jag behöver är väl i stort sett ett intresse eller en hobby. Och jag vågar inte träna på gym själv, Promenader är inte så himla kul å alla kurser jag ville gå var som sagt dyra.

Jag rådfrågade Tilde som tyckte jag fick ett liv om ja följde henne på stan och jag antar att det duger som fredagssyssla :) Vi brukar ha skojsigt



Saknar Älskling.


Kommentarer
nissäh

finns inget som heter "har inge liv", du lever ju ;D

2008-08-21 @ 21:22:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0