Hmm

Jag tror nog jag stannar hemma faktiskt.. 2000 kronor räcker till en sistaminutenresa, Och jag kommer ju faktiskt inte ha så kul ensam på ett hotell hela dagarna. Och mest troligt skulle jag virra bort mig på Arlanda och om jag tog mig hela vägen fram till Malmö skulle jag ju aldrig ta mig till hotellet som jag för övrigt inte har nån aning om vart det ligger eller hur man åker dit.. Det verkar alldeles för svårt och komplicerat ! Men jag känner mig såklart dum, Nu när han ber mig att följa och allt.. Min stackars pojke som ska vara helt ensammen längst bort i Sverige ! :(


Om jag skulle ta och berätta om min dag ? Det är ju trots allt det jag oftast skriver om i min intressanta blogg :)
Idag har jag ätit Gootomatsoppa till Lunch och Lax till middag. Efter det övningskörde jag till Willys och hem igen.. På Willys köpte vi flingor, tvättmedel, chili, curry och kaffe. Till mig handlades det nudlar och powerking... All a man needs, All a girl needs menar jag förstås :)


Jag åt middag för något tag sen men vet ni vad? Jag är hungrig igen.. Ska eeta något litet, tex en frukt eller macka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0