Haiir


Såhär ser jag ut i håret före frisering.. Långt och lite olika färger och nyanser ;D
Senare idag kommer det vara lite fräschare, Lite kortare och om jag hinner och ids lite mer Svart.

Dock är jag lite tveksam om ja ska orka, Ni vet ju hur hopplöst det är att få bort allt när man ska skölja ur det + Att jag redan har duschat idag och det blir ju jobbigt att göra det igen.. Kanske färgar när jag kommer hem istället ?


Nu måste jag hursomhelst gå och fixa mig någon lunch.

Dagens braiga bit ur en låt:
 Every gambler knows that the secret to survivin
Is knowing what to throw away and knowing what to keep.
Cause every hand's a winner and every hand's a loser.
Arly Karlsen - The gambler


Kommentarer
Johanna

Nå de är Siv cedering som är författaren :)

2008-08-13 @ 14:01:59
jani

nice sida...tur att jag inte har så mycket hår...skulle fan inte palla:)

2008-08-13 @ 14:26:42
URL: http://dubblaskepnader.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0