Gash

Självklart kan jag inte sova... Jag måste sluta med dom där jävla Energidrinkarna, Man är trött men det går bara inte att sova. Vilke skit


Pratade iaf med Emil för typ 2 timmar sen, Han var jättefull och svammlig så jag fick inte så mkt vettigt ur honom :p Ska prata imorn igen för att höra lite bättre om vi ska upp något till byn hans sista semestervecka och ta med Troja. Om vi inte ska det åker jag ner till honom på Onsdag och då kan jag vara där jättelänge :D Wii. Men som sagt har vi ju planerat att ta med henne upp och det hade varit jättekul om det blev av =)

På tal om Troja så ska hon komma hit imorn, Mamma jobbar natt så hon får sova här med mig oxå.. Lilla älsklingen :)


Nu ska jag göra ett nytt försök att sova, Hoppas det går vägen.



Kommentarer
Sandra

Jag kan inte heller sova :P

2008-08-02 @ 02:26:09
URL: http://lillsazza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0