Freeesin'

Hallåååå finns de nå värme här i huset eller ? Slog fan på elementet imorse för att de var så kallt å nu när ja höll på frysa ihjäl igen kände ja att elementet var lika iskallt som imorse.. Höjde tempen å får se om de ska ge nån effekt, Får hoppas det.. Jag blir ju fan mer förkyld av att sitta här god damit

Jag har hunnit prata en kort stund med Amanda och en låång stund med Emil, Ätit middag, Snokat runt lite åså sen jag kom hem.. Jag är uttråkad å vill göra nå. Kanske man klär sig lite varmare å tar en promenad sen. Men helst vill jag att mobilen ska ladda klart nu så ja får prova den.




Kika föresten in www.bluebox.se dom har en massa kul ;D


Kommentarer
tilteehh

det är bara för att jag skriver om sånt du måste kommentera ;)

2008-08-25 @ 21:33:26
URL: http://etttilde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0