Fredag Kväll

Klockan är snart 22 och jag börjar bli trött, Kanske skulle jag sova tidigt ikväll ? Är nog lika bra med tanke på hur lite det finns att göra vaken. Imorn ska jag nog följa med Mamma & Marcus på lite ärenden.. Typ låna nån bok och kika efter ett halsband. Ska ringa Mattias oxå å höra om vi ska övningsköra lite..

Och nåt som ska få sig en rejäl omgång de är mina fötter.. Jag hatar fötter som inte är lena och fina, Därför ska mina få ett fotbad med alla tillbehör imorn ;D.


Å ja, Jag såg som sagt Gilbert Grape å den var mycket segare än vad jag kom ihåg.. Ringde Emil å pratade med honom en timme kanske å nu ska ja väl snart ta mig en kopp te eller nåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0