Euuh

Jag har ätit mig dödsmätt... Varför fortsätter man äta när man redan ätit för mkt. Man får alltid ångra det sen nä magen håller på sprängas. Jag sitter fortfarande och letar presenter åt Emil men de är ju så svårt.. Ja hittar bara saker åt mig själv Haha !.. Nä det är inte så illa men Emil är så svår.. Jag kan hitta tusen grejer man skulle kunna ge men man vet ju inte om dom är tråkiga att få eller typ.. Bajsdåliga presenter ?

Jag ska ta en snus nu åsen fortsätta hosta ihjäl mig.



Mest givande inlägget på länge ? Jag har btw skapat en ny kategori här på bloggen.. Den heter inköp/kläder och innehåller just såna inlägg.. Som handlar om inköp och kläder. Logiskt right :D ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0