En ny lista.

Gillar:
1. Favoritartist, kvinnlig
Fan va svårt å komma på nån alls.. Dolly Parton sjunger bra :)
2. Favoritartist, manlig
Johnny Cash och Eddie Meduza bland många.
3. Motiv på din musmatta
Den är bara grå men jag hittade en snygg idag på bluebox.se ja vill ha,
4. Vilken startsida har du?
Lunarstorm.se
5. Gillar du musik på hemsidor?
Nä det är faktiskt jävligt irriterande.

Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad

Ja ganska mycket tror jag.
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den
Nej tänker väl mer "Jag ska inte slösa pengar på nånting"
3. Jag har gott lokalsinne
Jo faktiskt.
4. Jag älskar måndagar
Eh nej.. En hel vecka framför sig.
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
Mja typ för lärare å föräldrar kanske de händer nångång men de är fan inte ofta de heller.

Läsvanor:
1. Läser du mycket?
Njä, Det kan jag inte påstå.
2. Nämn tre av dina favoritböcker
Inte som andra döttrar, Populärmusik från vittula och hmm...En komikers uppväxt kanske.
3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Nej aldrig.
4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nej
5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Jag köper aldrig böcker,  Varför när man kan låna ? Och om jag gör det så pocket, De är ju billigast.

Just nu...
1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?
Emil.. Mycket
2. Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt men inte så kallt.
3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?
bloggkoll.se
4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
Jo.. Hos Emil.
5. Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem?
Nej

Favoritplatser:
1. Vilken är din favoritplats i din stad?

Lule.. Finns de nå bra platser här ?
2. I ditt hemland?
Jockfall !
3. I hemmet?
Mitt rum
4. I världen?
Sverige !
5. I fantasin?
Haha eh

Vanor och ovanor:
1. Innan jag går hemifrån kollar jag att ....

Mitt hår inte är ruffsigt
2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte ....
Få vissa människor att försvinna, Glömma saker som stör mig, Sluta störa mig på saker.
3. Jag äter för mycket ....
Inget, jag äter aldrig för mkt ! :P
4. Jag brukar alltid ....
Ha skitsvårt att somna.
5. Jag har svårt att ....
Inte säga vad jag tycker.

Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?
7 kanske.. Och det räcker.
2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?
Japp väldigt mycket och ofta.
3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Nä knappast
4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Japp, Tycker inte ja använder den så överdrivet mkt.
5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?
ALLDELES för många.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0