Ehm..

Ha kul med mina tjejer ihelg? Det blev det inte så mkt av.. Tilde har varken pengar eller dricka, Sandra ids ej dricka och Cissi ? Ingen aning. Om jag kunde fatta nån gång att inte ställa in mig på nånting..

Så.. Nu har jag återigen inga planer för helgen.. Ska kolla om vi har nån såndär man kan stänga flaskor med efter man öppnat dem. Isåf ska jag dricka mitt vin, Äta mina ostbollar och slå på en bra film. Ska se om det är nån på tv, Annars har jag Gilbert Grape här som det är länge sen jag sett.. Och den är ju mkt bra.


Jag har börjat med en grej, Ska ha på mig stegräknare varje dag och gå minst 6000 steg, Jag tog på mig den vid 17 idag och efter min promenad har jag kommit upp i 4000 steg.. Hinner nog inte bli så mkt mer idag men det är en bra början.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0