Dagens !

Dagens humör: Fin Fint !
Dagens mående: Fin fint de med :)
Dagens borde: Dammsuga och diska.
Dagens klädsel: Har inte bestämt än vad jag ska ta på mig :)
Dagens smycken: Piercingsgrejs och Hjärtat av Emil
Dagens planer: Göra mig klar och åka till stan, Komma hem och dammsuga samt laga middag.
Dagens fundering: Vad vissa personers problem är
Dagens roligaste: Att Emil kommer hem tidigare från Malmö och att träffa Tilde..
Dagens tråkigaste: Inget än så länge. Kanske att åka buss till stan och hem + Att gå på banken.
Dagens låt: Dave Edmunds - Feel so right, Min favoritlåt alla kategorier
Dagens program: Inget alls
Dagens naglar: Natural
Dagens hemsida: www.bloggkoll.se
Dagens mat: Jag hade tänkt göra hummus å äta med grönsaker å nån mer dipp å grejjer i Tortillabröd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0