Cleaning

Idag har jag varit till stan och köpt bilder/kort som man gör tavlor av...  Såhär såg några av dem ut, Köpte 7 st olika. Den med Amazonen på ska jag ge till Emil.

       

Sen en sväng in på Kulturens Hus där jag lånade en bok om städning.. Intressant faktiskt, Har läst en bit i den och kommer väl skriva upp lite tips från den här i bloggen :) Visste ni till exempel att varje år bir 250.000 svenskar magsjuka pga ohygieniska kök - Ostädade kylskåp, smutsiga skärbrädor och gammla äckliga disktrasor.

Nåväl, Efter stan for vi och handlade mat. Efter det hem och äta våfflor med vispgrädde och hjortronsylt till lunch. På affärn köpte jag föresten Majsmjöl för att jag ska prova baka Majsbröd som dom sjunger om i alla Countrylåtar och äter i alla Westernfilmer :)



Kommentarer
Emma

Vart köpte du dessa? :) Vill ge den med amazonen till min karl med ju ;D

2008-08-11 @ 17:18:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0