Buenos Dias !

Imorse vaknade jag ur en dödsjobbig dröm som typ aldrig tog slut.. Men när ja vaknade så äntligen.. Pjuh ! Tur att de bara var  en dröm. Hursomhelst så sov jag så länge nu att de nog inte är nån ide att börja äta frukost, De är ju ändå lunch snart så jag väntar typ en halvtimme å äter mat istället.. Men först och främst måste jag ta en kopp te annars går det inte.

Emil åker ju ner på kurs till Malmö idag och måste tydligen vara där ända till Torsdag kväll (Vi trodde Onsdag förmiddag) så jag kan inte åka dit förrän ännu senare på Torsdaskvällen eller Fredag å det var trååkigt. Nu är det ännu fler dagar den här veckan jag måste sitta ensam hemma å dö.

Men lite planer har jag iaf: På Måndag ska jag på stan med SötoTilde
Tisdag ska jag försöka få en klipptid, Ska färga håret hemma, Baka bröd och packa.

Ja det är bara hoppas att jag håller mig sysselsatt annars blir de så olidligt tråkigt att vänta.



Kommentarer
Tove Gustafsson

SV: good ^^

2008-08-10 @ 12:18:52
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0