Buenos Dias !

Min dag började inte så jävla bra idag.. Jag steg upp för att gå på toa och när jag kommit fram till toan började jag Må dödsilla, Svettades som fan, Blev knallvit i ansiktet tillåmed läpparna var vita, Det blev iskallt i öronen och jag tappade balansen helt. Asså usch, Det var så hemskt... Kändes precis som att jag skulle svimma så det var ju ingen ny känsla men det är ändå lika obehagligt.. Så jag fick sätta mig ner ett tag innan jag kunde se nåt eller gå nånstans.. Hujj. Gick tillbaka till sängen och vilade ett tag iaf och sen blev det mycket bättre.. Känner mig ändå lite hängig fortfarande men ska gå och äta frukost nu och sen Diska, Dammsuga och Duscha.



Ska bli jättetråkigt att åka hem idag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0