Alltså

Jag har egentligen inte tid att gå skola för nu söker dom en som ska jobba på Blå Gåsen, Jag har ALLTID vela jobba i en glass bar !!...


Men nu går jag skola och kan inte söka nåra jobb å måste vara fattig. Ska fara iväg till skolan på 1 timme å äta lunch där innan vi börjar våra två Projektarbetes-lektioner. Då måste vi väl börja komma på nåt vettigt att göra.. 100 poäng. Jag gillar inte när man ska jobba självständigt för att Jag, Cissi, Tilde och Sandra är latmaskar som aldrig kommer igång med nånting åsså blir det inget av nåt och ja... Vi är inte så bra på dedär ;D


Mattias skulle komma hit nu snart så ska jag skriva på nåt anställningsbevis sen i somras åsså ska ja väl äta nån liten frukost å byta kläder.


So long !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0