Åååh

Nu har nån idiot snott min cykel oxå, Min bästiga cykel som var så himla bra.. En såndär typisk gammal tantcykel som var så himla skön att cykla med. Så jävla surt... Hoppas snön kommer nu fort så jag inte behöver sakna den alla gånger jag skulle ha behövt den. Nu är jag helt handikappad utan både cykel och körkort.. Att det går bussar hela tiden ids ja inte tänka på, Jag gillar inte buss.


Det har regnat hela dan idag och när jag skulle gå till affärn för å se om cykeln var kvar så var det sådär äckligt fullt med maskar över hela marken. Uuuh

Jag vill ha ett jobb och ett körkort och gå ut skolan NU. Efter det vill jag ha en lägenhet och snygga skinnsoffor.


Men ja ska börja med att ringa Mamma för hon måste gå på systemet, Jag ska nämligen ha det trevligt med mina tjejer på Lördag å det ska bli så trevligt så ! :) Sen ska jag ringa Emil oxå å klaga om cykeln å säga att ja saknar han.. Älski <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0